loading...
خلوت من
خانم گل بازدید : 75 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (1)

 

 

 

 

شنیده بودم مدینه بوی غربت میدهد!باور نمیکردم!
اما وقتی به آسمان مدینه رسیدم بوی غربت را از بلندی هم شنیدم!
وقتی چشمم به گنبد پدرت افتاد غربتش را با تمام وجود حس کردم!
وقتی پشت دیوارهای بقیع چشمانم نظاره گر بودند غربتت را حس کردم!
وقتی برای بودن کنار دیوار بقیع مردی نامحرم بازویم را گرفت و مرا هل داد .

درد را فهمیدم، غربتت را فهمیدم!
مادرم
آتش گرفتم وقتی دیدم در میان مردمان شهر خودت هم غریبی!
مادرم
شرمنده ام بخاطر تمام لحظه هایی که نشناختمت!

بخاطر تمام لحظه هایی که غربتت را درک نکردم!
شرمنده ام!
دلم بدجور هوای مدینه کرده!کاش دوباره لایق رفتن بشم!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امین شیرخانی در تاریخ 1393/01/29 و 0:46 دقیقه ارسال شده است


وبلاگ خوبی داری عزیزم

به سایت من هم سر بزن

امیدوارم اهل موزیک باشی و بازدید کننده دائمی بشی

جدیدترین موزیکها رو میذارم با لینک مستیقم

رسانه فرهنگی و هنری وطن صدا Www.Vatan3Da.IR


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 1,006
  • بازدید کلی : 8,291