loading...
خلوت من
خانم گل بازدید : 78 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

سلام

هر انسانی دوست داردیه خلوتی برای خودش داشته باشد

که در آن به دور از مقام وموقعیتش بتواند رفتار کند وخود خودش باشد

نه اینکه مجبور باشد

وقتی ناراحته، خوشحال نشان دهد وبالعکس

چند وقتی بود داشتم فکر می کردم کجای این دنیای خاکی

می تونم خلوتی داشته باشم وبرای خودم باشم.

تا اینکه بهترین مکان وبلاگ دونستم.

با اینکه با زمستان خیلی میانه خوبی ندارم

ولی اغاز خلوتگاهم از اولین روز سرد زمستانی شروع کردم

ودوست دارم گرمای وجود دوستان خلوتم گرم کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 233
  • بازدید سال : 1,014
  • بازدید کلی : 8,299