loading...
خلوت من
خانم گل بازدید : 95 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)

سلام دوستان

در ابتدا خلوت من را در رز بلاگ ساختم تا اينكه يكي از دوستان گفت كاربراي بلاگفا بيشتر انتقال بده اونجا ما هم نقل مكان كرديم به بلاگفا ارديبهشت كه كل اطلاعاتم پريد گفتم بي خيال و دوباره برگشتم ولي اين دفعه ديگه خيلي عصباني شدم من سالهاست ميهن بلاگ ورزبلاگ وبلاگ داشتم وهنوز يكبارم به مشكل نخورده ام ولي در مدت 6ماه دوبار اطلاعاتم تو بلاگفا پر شد ونتيجه گرفتم فعاليتم تو رز بلاگ ادامه بدهم .به نظرم با توجه به عدم احترام به كاربران بلاگفا همه بايد همچين تصميمي بگيرند.

ادرس جديدم منتظر حضورتان هستم

khanoom-gol.rzb.com

khanoom-gol.rzb.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 879
  • بازدید کلی : 8,164