loading...
خلوت من
خانم گل بازدید : 88 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

بارون بهاری زیبایی در حال باریدن

دوست داشتم الان می رفتم تو خیابان قدم می زدم

(به قول دوستی هوای دونفره است)البته همراه من خاطراتم باشه

دوست دارم فکر ازادی داشتم  وبه روزهای گذشته بر می گشتم

تا ببینم تا به امروز چگونه عمر را سپری کردم ودر سال جدید چگونه باید سپری کنم

حالا که قرار نیست این فانتزی ما برآورده بشه

خدایا حال ما را خوب کن!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 1,003
  • بازدید کلی : 8,288