loading...
خلوت من
خانم گل بازدید : 93 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

تا حالا شده از دست کسی دلخور بشوید

ودلتون بخواهد کله اش بکنید

امروز برای من پیش اومد

از دست کسی دلخور شدم

که ارادت خاصی بهش داشتم

تو دنیای امروز که هیچ کس قابل اعتماد نیست

مورد اعتمادم بود

ولی امروز بابت محبت من برام پول واریز می کنه

اخه یکی نیست بهش بگه بی انصاف

کی برای محبت کردن برای دوستی پول می ده

این چه دورزمونه ای که انسانها دوستی محبت مهربانی

همه خوبیها را براش ما به ازای پولی ومادی در نظر می گیرند!!!!!!!!!

البته شاید از دیدگاه خیلی ها خوب باشد

که دیگران محبت می فهمند وجبران می کنند

ولی ایا این درسته که یه کار حسی ومعنوی

را با پول جبران کنیم مادی در نظر بگیریم

از نظر من خیلی فاجعه است سقوط به دنیای ماشینی

 

مثل این می مونه که پدر ومادر به خاطر محبتی

که به بچه هاشون دارند از بچه ها پول بگیرند

امروز احساس حقارت کردم

احساس کردم چقدر سادم که دیگران

با احساسم تجارت می کنند

یاد پادویی افتادم

که برای هر کارش از صاحبکار پول دریافت می کنه

اگر بخواهم بنویسم خیلی...........

ولی یک نتیجه اخلاقی به هیچ کس لطف نکنید

محبت نکنید تا با احساساتتان حراج بر پا نکنند

اعتماد به هیچ کس جز خدا

 

برچسب ها دلخوری , بی اعتمادی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 878
  • بازدید کلی : 8,163