loading...
خلوت من
خانم گل بازدید : 77 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

دلم آرامش می خواهد.

دلم یه فکر خلوت وبی دغدقه می خواهد.

دلم یه خواب راحت می خواهد.

دلم یه دنیای بی کلک می خواهد.

دلم می خواهد کودکی باشم بی فکر وشاد

دلم می خواهد فریاد بزنم به ادم هایی که انسانیت یادشون رفته

دلم می خواهد بی ریا کار کردنم را حماقت ندادند

دلم می خواهد سکوتم را حماقت ندادند

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟اخه چرا؟

چرا نمی شود برای دل خودم کار کنم.

چرا باید همیشه نگران حرف مردم باشم

گاهی اوقات دوست دارم یه ناشناس باشم گوشه تنها ولی نه تنهایی را دوست ندارم ولی تو دنیای امروز .................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 1,011
  • بازدید کلی : 8,296